.

уторак, 24. мај 2011.

Picke Srbija


Postao sam čvrsto vjeruje da bi svijet bio bolje mjesto ako je više muškaraca imalo intimni odnos sa svojim svekrva. Evo zašto ...

Kao i većina ljudi, kad sam se udala sam dao moje majke-in-zakon ne puno više od donošenja pogled - potrebno stjecanje na putu za postavljanje život sa ženom sam najviše htjela biti. Voljela sam žena, a ja je volim i dalje, ali mislim da stvari ne bi bio tako jednostavan, bez utjecaja moje majke-in-zakon.

Reći da, na moj dan vjenčanja, sam dao MIL više od prvi pogled nije posve točno. Bila je samo 50 u to vrijeme i, obučena u svojoj pametne sivo odijelo s punim nabrane suknje dužine do koljena, ja bih lagao kad bih rekao da nije uhvatiti moju pažnju.

U svojim visokim petama, njezin telad su bili prikazani u svom picke u najboljem izdanju, pa sve do rub njezine suknje. Nikada nisam bio u mogućnosti to zanemariti žena u punom nabrane suknje. Neki ljudi misle bijele kao "djevičanski" - mislim nabrane suknje.

Smanjiti svoje odijelo pokazali off joj uska struka, zatim picke i kurci pojačan liniju joj poprsje. Kao šlag na tortu ledeni, pametan mali šešir je nosila skup ostatkom njezina ansambla off savršeno. Ona je doista kao prilično kao sliku - barem, bilo koju sliku da bih briga provesti vrijeme gledajući.

Da, od sjetiti detalja, morat ću priznati da sam dobio malo drvenastog svaki put sam gledao na nju. Ja ću priznati da čak i nekoliko trenutaka razmišljanja da večer proveo između nogu, punjenje joj ljubav tunel s moje sjeme, može samo biti vrijedno razmišljanja. Ali, naravno, to je bio moj dan vjenčanja, tako da sam imao drugih misli na mom srcu kao dobro.

Petnaest godina i ja sam imao dobar život sa mlade picke   svojom ženom. Mi smo dvije lijepe djece.Sve je divno - desno? To je smiješno stvar o životu - kada imate sve što ste ikada željeli, odjednom ima više. Dakle, kao što su mnogi ljudi, ja zalutao malo. Rekao sam "malo", jer većina je koketiranje i visine je "petting". Što je zadržao rukovanje je sam razvio odnos s mojim MIL.

Neću ići u detalje o tome kako se to dogodilo. Važno je da to nije dogodilo. Kad je moj MIL je u njoj sredinom 60-ih, postali smo ljubavnici. Mi smo svaki imali vlastite različite potrebe da smo bili u potrazi za ispuniti - i otkrili smo da je ispunjenje u jedno drugomu u zagrljaj. Više posebno, otkrili smo ispunjenje kad je moj penis je kao duboko unutar njezina pička je to bilo moguće da se i, kako je potrese u njezin orgazam, ja bih sperma i cum unutar nje.

Dakle, gdje je sve ovo ide? Moj point je da je moj odnos sa mojim MIL stabilizirao moj "lutaju požude". Ona je postala standard na temelju kojeg sam smatrao drugih žena izvan moje bračno okolnostima. I jednostavna istina je da je postavljen vrlo visok standard. Ne sumnjam da je puno to je bio picke i kurcevi  tabu o seksu s moje majke-in-zakon. Pa, zašto ne? Devet desetina najbolji sex je u glavi bilo kako.

Niti jedna druga žena ozbiljno došao blizu tome da mi se da se zaustavi za wank svaki put sam mislio o njoj. Niti jedna druga žena postaviti moj puls utrke u sasvim isti način, jednostavno zato što sam bio u istoj prostoriji kao i njoj. Niti jedna druga žena skoro bi mogao napraviti mi sperma samo uz poljubac na usnama.
. Našla sam smiren i razuman s drugim ljudima nakon što  mlade picke  je ona i sam vodio ljubav. Našla sam mislim "to je crno bijeli svijet", kad god smo proveli vrijeme touching prisno.

Dakle, ovdje je moja poruka da se vlade širom svijeta - doći na to da su Ujedinjeni narodi i donijeti zakon odmah da zahtijeva od svih ljudi i njihove majke-in-zakon jebati kao zečevi! To je virtualne picke  jamstvo za mir u svijetu!

Jedan od posljednjih stvar. Druga misao koja picke iz  srbije me nagged na moj dan vjenčanja je ono što moja svekrva je nosio pod svojim odijelo. To nije bilo sve dok je ona bila u svoje sredine 80-ih, kad sam imao moju glavu među bedrima, imbibing nektar koji su rezultirali iz lizanje joj oteknute klitoris, da ona mi je rekla. Sve, osim njezine čarape (naravno), bila je bijela - grudnjak i puni skliznuti (oba s mnogo čipke trim), pojas (od struka i preko bokova, s metalnim spajala na šest naramenice) i puni gaćice (s malom lukom u nastavku pupka i čipke cvjetnim motivom dolje sa svake strane).

Ponekad stvari se dogoditi da vam ponovnu procjenu odluke donesene ranije u vašem životu. Kao što je moja svekrva opisuje ono što je nosio na moj dan vjenčanja, pitao sam se zašto ga je uzeo mi je petnaest godina postati njezin ljubavnik. Jednako tako, znao sam za siguran zašto, još dvadeset godina nakon toga, nastavio sam pronaći okus joj spol poput najslađe breskve ili najfinije vintage vina.

1 коментар: